چگونه مدرک بین المللی فنی حرفه‌ای برای مهاجرت بگیریم؟
نوشته شده توسط : پریسا راد

حتما شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که به مهاجرت فکر می‌کنید و می خواهید با گرفتن مدرک بین المللی فنی حرفه ای برای دریافت ویزا کاری اقدام کنید. اگر به فکر مهاجرت با مدرک بین المللی هستید باید بگوییم این روش یکی از معمول ترین روش هایی است که افراد برای مهاجرت به خارج از ایران اقدام می‌کنند. اما پیش از آن چیزی که مهم است شناسایی بهترین مشاغل فنی برای مهاجرت است.

چگونه مدرک بین المللی فنی حرفه‌ای برای مهاجرت بگیریم؟

اگر می خواهید با یک شغل پردرآمد و پولساز مهاجرت کنید، با ما تا انتها این مطلب همراه باشید.

سه رشته فنی عالی و پولساز برای مهاجرت

رشته های فنی از تنوع بسیاری برخوردارند در میان این رشته ها برخی دیگر درآمدی نداشته و در مقابل برخی بسیار عالی و آینده دار هستند. در ادامه با سه روش پرطرفدار و پولساز فنی که از بهترین انتخاب ها برای مهاجرت هستند آشنا خواهیم شد.

رشته تعمیرات بردهای الکترونیکی

تعمیرات بردهای الکترونیکی از بهترین رشته ها برق و الکترونیک بوده و نه تنها در ایران در تمامی کشورها از درآمد و بازار کار خوبی برخوردار می باشد. علت این موضوع نیز نقش مهم بردهای الکترونیکی در لوازم برقی است. امروزه برد، یکی از مهم ترین قطعات الکترونیک است که در تمامی لوازم برقی و الکترونیکی مورد استفاده قرار می گیرد.

بنابراین اگر می خواهید به کشورهای خارجی مهاجرت کنید، توصیه می کنیم با ثبت نام در یک دوره آموزش تخصصی تعمیرات برد الکترونیکی با صفر تا صد تعمیرات و عیب یابی برد الکترونیک آشنا شوید.

در دوره های تعمیرات برد شما می توانید با تعمیر و عیب یابی انواع بردهای لوازم خانگی، لوازم ورزشی، بردهای صنعتی اینورتر دار و غیره آشنا شوید. این دوره ها به صورت عملی برگزار شده و امکان تمرین و رفع اشکال برای شما فراهم شده است.

رشته برق صنعتی 

آموزش تابلو برق صنعتی یکی از پرطرفدار ترین دوره های برق صنعتی می باشد. تابلو برق در واقع یک محفظه می باشد که تجهیزات الکتریکی همه داخل آن می باشد که در بسیاری از پروژه های بزرگ از قبیل کار خانجات و کارگاه های صنعتی و سازمان ها و مجتمع های عظیم و ... کاربرد اساسی دارد در نتیجه دارای بازار کار بسیار گسترده ای می باشد. هنرجویان علاقه مند به این حرفه می توانند در دوره فنی حرفه ا ی برق صنعتی که توسط آموزشگاه فنون برق در کارگاهی با تجهیزات بسیار توسط اساتید با سابقه بالا به صورت عملی شرکت کنند. در دوره آموزشی برق صنعتی آشنایی با شماتیک قطعات موجود در نقشه، طراحی مدارها و چگونگی پیاده سازی طراحی انجام شده به طور کامل آموزش داده می شود.

چگونه مدرک بین المللی فنی حرفه‌ای برای مهاجرت بگیریم؟

رشته تعمیرات موبایل

بدون شک یکی از بهترین رشته های فنی برای مهاجرت به خارج از کشور رشته تعمیرات موبایل است . این موضوع با توجه به افزایش روز افزون تعداد کاربران موبایل و نقش مهم موبایل در زندگی امروزی بسیار واضح است.

برای یادگیری موبایل و فعالیت به عنوان تعمیرکار موبایل ابتدا و پیش از هر اقدامی توصیه می کنیم دوره آموزش تعمیرات موبایل را در یک آموزشگاه معتبر سپری کنید. در دوره های تعمیرات موبایل در کارگاه های مجهز سرفصل های مختلفی مانند: تعمیرات نرم افزاری موبایل، تعمیرات سخت افزاری موبایل، شابلون زدن، جریان کشی موبایل، فلش گوشی، تعویض قطعات، تعمیر برد، کار با ابزارهای تعمیرات موبایل، تعویض انواع کانکتور، نقشه خوانی، رفع مشکل آنتن دهی، رفع مشکل صدا و بسیاری از مباحث دیگر آموزش داده می شود.

آموزش ها در دوره های موبایل به صورت عملی و کارگاهی می باشد، به همین علت کارآموزان پس از پایان یافتن دوره به راحتی می توانند وارد بازار کار شوند.

رشته سیم پیچی موتور 

آموزش سیم پیچی موتور که از دوره های پرطرفدار رشته برق صنعتی می باشد، رشته ای بسیار کاربردی است که افراد بسیاری، بخصوص در صنعت برق را جذب خود کرده است. سیم پیچی موتورهای الکتریکی به دو دسته سه فاز و تک فاز تقسیم می شوند. هرکدام از سیم پیچی ها سیم بندی های متفاوتی دارند همچنین سیم پیچی دقیق موتورهای الکتریکی نیازمند ترسیم و نقشه کشی می باشد و طبق نقشه کشی نیاز است که محاسباتی طبق فرمول دقیق محاسبه شود. هنرجویان علاقه مند به این حرفه می توانند در دوره سیم پیچی موتور که توسط آموزشگاه فنون برق در کارگاهی مجهز و توسط اساتید با سابقه به صورت عملی برگزار می گردد، شرکت کنند.در دوره سیم پیچی موتور آموزشگاه فنون برق آموزش محاسبه و طراحی انواع سیم پیچی های تک فاز و سه فاز و ... به طور کامل آموزش داده می شود و هنرجویان در پایان دوره به راحتی وارد عرصه برق صنعتی می شوند و در حین کار می توانند از پشتیبانی به صورت نامحدود آموزشگاه بهره مند شوند.

رشته پی ال سی

آموزش plc (پی ال سی) آموزشگاه فنون برق یکی از دوره های پرطرفدار برق صنعتی می باشد که از بازار کار و درآمد خوبی برخوردار است. دوره آموزش پی ال سی به صورت تخصصی و تحت نظر اساتید با تجربه و متخصص در کارگاه مجهز plc برگزار می گردد. دوره آموزشی plc شامل آموزش پی ال سی از پایه تا پیشرفته بوده و در دو دوره plc درجه یک و درجه 2 برگزار می گردد. در این دوره آموزشی، آموزش پی ال سی دلتا، آموزش پی ال سی زیمنس، آموزش برنامه نویسی plc و غیره آموزش داده می شود. آموزشگاه فنون برق دوره پی ال سی را به صورت تضمینی برگزار کرده و کارآموزانن پس از پایان دوره به راحتی می توانند وارد بازار کار plc شده و درآمد زایی کنند.

چگونه مدرک بین المللی فنی حرفه ای بگیریم؟

پس از آشنایی و شناخت بهترین مشاغل فنی برای مهاجرت و یادگیری مهارت های مورد نیاز از طریق شرکت در دوره های آموزشی، آموزشگاه مربوطه شما را برای شرکت در آزمون و دریافت مدرک به سازمان فنی حرفه ای معرفی می نماید.

کافیست در آزمون های عملی و تئوری فنی حرفه ای حداقل نمره قبولی را کسب نمایید. مدرک ارائه شده از سوی سازمان در 186 کشور دارای اعبتار بوده و به دلیل داشتن کد ریجستری بین‌المللی قابلیت استعلام و ترجمه رسمی را دارد.

یک آموزشگاه معتبر را انتخاب کنید!

انتخاب آموزشگاه یکی از مهم ترین موضوعاتی است که نقش مهمی در کیفیت یادگیری شما دارد. آموزشگاه فنی حرفه ای فنون برق یکی از بهترین آموزشگاه های فنی در کشور است که با سال ها سابقه و زیر نظر کادری متخصص و حرفه ای انواع دوره های فنی را برگزار کرده و همه ساله کارآموزان بسیاری را وارد بازار کار می نماید. برخی از مزایای شرکت در دوره های این آموزشگاه عبارتند از:

  • آموزش در کارگاه های مجهز
  • آموزش به صورت عملی
  • امکان تمرین و رفع اشکال طی دوره
  • بهره مندی از اساتید متخصص
  • امکان تجدید دوره رایگان
  • پشتیبانی پس از دوره
  • ارائه مدرک معتیر دو زبانه
  • ارائه خوابگاه
  • امکان پرداخت اقساطی شهریه

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره‌های این آموزشگاه، می‌توانید به درگاه اینترنتی https://fonoonbargh.com مراجعه کرده یا با شماره تلفن ۰۲۱۶۶۵۷۶۴۷۶ تماس بگیرید و در جریان ریز و جزئیات دوره‌های آموزشی این آموزشگاه قرار گیرند. همچنین، شماره تلفن ۰۹۰۲۷۰۵۱۸۲۵ در شبکه‌های مجازی آماده پاسخگویی به کلیه سوالات و نقطه نظرات متقاضیان و علاقمندان به دوره‌های فنی حرفه ای می‌باشد.





:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: